Opaľovanie s ATTITUDE

Ako vyzerá zdravé opaľovanie? Sprievodca opaľovaním


  
 

 

Stiahnite si sprievodcu opaľovaním ATTITUDE a dozvite sa viac o bezpečnom a zdravom opaľovaní.

Ak sa chcete dozvedieť detailné informácie o opaľovaní a výbere zdraviu neškodného opaľovacieho prostriedku, stiahnite si nášho sprievodcu bezpečným opaľovaním. Prehľadný e-book vás prevedie krok za krokom výberom opaľovacieho prípravku od voľby medzi chemickým a fyzikálnym filtrom, cez výšku SPF až po škodlivé látky, ktorým by ste sa mali v opaľovacích a iných kozmetických prípravkoch vyhnúť.

Stiahnuť si ho môžete ZADARMO TU .

 

Aký je rozdiel medzi fyzikálnymi a chemickými UV filtrami?


Existujú 2 typy UV filtrov:

Chemický a fyzikálny.

Základom chemických filtrov sú aktívne zložky, ktoré vďaka chemickej reakcii na pokožke bránia prieniku UV lúčov.

Fyzikálne (alebo minerálne) filtreprírodnou ochranou pred slnkom - vytvárajú bariéru na pokožke, ktorá blokuje UV lúče. - Na tejto báze sú vyvinuté prípravky ATTITUDE.

 

Hydratačný nechtíkový gél po opalovaní ATTITUDE s vôňou mäty a uhorky 150 g

 


Čo znamená  „SPF“?

Ochranný slunečný faktor (anglicky „Sun Protection Factor“) je údaj určujúci stupeň ochrany pred UV žiarením. Čím vyšší je tento faktor, tým vyššia je ochrana pred slnečnými lúčmi. Výrobci sú povinní prezkúšať svoje opaľovacie krémy v nezávislých laboratóriách, aby získali určitú hodnotu SPF pre svoj produkt.

Prečo zvoliť ochranný slnečný faktor 30?
Experti na pôsobenie SPF uvádzajú, že SPF 30 blokuje 97,4 % UVB žiarenia, zatiaľ čo SPF 50 blokuje 98 %. Rozdiel je teda veľmi malý.

Percento ochrany pred UVB lúčmi
SPF 15 93%
SPF 30 96,7 - 97,4 %
SPF 50 98%
SPF 60 98,30%

Veľmi vysoké SPF môže byť niekedy aj nebezpečné. Ľudia majú dojem, že sú extrémne dobre chranení a môžu teda zostať dlho na slnku. Opaľovacie krémy sú účinné iba vtedy, pokiaľ sú opaľovacie krémy aplikované hojne a často, a to bez ohľadu na SPF. Vyšší SPF môže tiež znamenať viac nežiadúcich zložiek.

 

Detský 100% minerálny opaľovací krém ATTITUDE (SPF 30) pre suchú a atopickú pokožku bez vône 75g (od 6 mesiacov)

 

Sú opaľovacie krémy ATTITUDE vodeodolné?

Krémy ATTITUDE sú čiastočne vodeodolné, pretože niektoré ich zložky vrátane oxidu zinočnatého prirodzene odpudzujú vodu. Avšak ATTITUDE neoznačuje svoje produkty ako vodeodolné, pretože po 40 minútach po kontakte s vodou sa hodnota ich SPF zníži na 15. Preto je odporúčané krém znovu aplikovať aspoň každé 2 hodiny a po 40 minútach po kúpaní.


Prečo používať minerálny opaľovací krém obsahjúci 100% filter oxidu zinečnatého?
Oxid titaničitý, ktorý je často používaný v minerálnych opaľovacích krémoch, poskytuje iba čiastočnú ochranu pred UV žiarením. Naopak, oxid zinočnatý poskytuje ochranu ako pred UVA, tak aj pred UVB žiarením. Podľa neziskovej a nestrannej organizácie zameranej na ochranu ľudkého zdravia a životného prostredia - Environmental Working Group ("EWG") je oxid zinočnatý tou najzdravšou voľbou proti slnečnému žiareniu. Pre účinný a nebieliaci produkt je dôležité, aby koncentrácia oxidu zinočnatého bez nanočastíc bola dostatočne vysoká.


Prečo oxid zinočnatý bez nanočastíc?
Nanočastice sú mikroskopické častice, ktoré sa ľahko dostávajú cez bariéru pokožky do tela, či priamo do buniek a môžu mať negatívny dopad na ľudské zdravie. Odborné štúdie o nanočasticiach zatiaľ nedospeli k jasnému záveru a táto oblasť je naďalej skúmaná.

Prečo používať opaľovacie krémy pre citlivú pokožku a atopickú pokožku?

Opaľovacie krémy pre citlivú a atopickú pokožku s minerálnym filtrom v podobe oxidu zinočnatého sú bez vône, dermatologicky testované a obohatené o 1% extraktu ovsa v koloidnej podobe.

Ovos je celosvetovo uznávaný a dermatológmi a odborníkmi ako zložka, ktorá nie len dokonale upokojuje podráždenú pokožku, ale zároveň chráni prirodzenú kožnú bariéru.


Krémy ATTITUDE pre atopickú pokožku sú odporúčané asociáciou "National Eczema Association".  Viac o organizácii TU.
    

 

Pre opaľovacie prípravky ATTITUDE ďalej platí:


   HYPOALERGÉNNE
Produkty sú hypoalergénne. To znamená, že majú minimálny obsah alergénov. Na základe rozsiahlych výskumov a analýz je jasné, že sú absolútne bezpečné pre citlivú pokožku.



   PRÍRODNÉ
Všetky produkty sú vyrábané z rastlinných a minerálnych zdrojov.



   CO2 NEUTRÁLNE
Pre výrobu produktov sú použité 100% obnoviteľné zdroje energie, čo zmenšuje uhlíkovú stopu výroby. Výrobca vysádza stromy, aby znížil produkciu skleníkových plynov.



   ZLOŽKY ŠETRNÉ KU ZDRAVIU
Produkty neobsahujú žiadne rakovinotvorné látky, mutagény ani hormonálne aktívne látky. Pre život bez obáv.



   RECYKLOVATEĽNÝ
Obaly produktov sú vyrábané z HDPE #2 plastu, čo je plast, ktorý je najjednoduchšie recyklovateľný.



   NETESTOVANÉ NA ZVIERATÁCH & VEGÁNSKE
Všetky produkty sú vegánske - VEGAN - bez živočíšnych zložiek. ATTITUDE je členom programu PETA („People for the Ethical Treatment of Animals“), čo je najväčšia nezisková organizácia bojujúca za práva zvierat na svete.



   TESTOVANÉ V NEZÁVISLOM LABORATÓRIU
Produkty sú testované nezávislým laboratóriom pre prítomnosť rakovinotvorných látok, ako napríklad etylenoxid a dioxiny.



   UDRŽATEĽNÝ
Svet je nádherný – poďme ho udržať taký, aký je. Na ceste od ťažby minerálov ku konečnému produktu, ATTITUDE vždy znižuje negatívny dopad na životné prostredie na minimum.



   ECOLOGO CERTIFIKÁCIA
Produkty majú certifikáciu EcoLogo. Program EcoLogo kanadskej agentúry UL, ktorá pomáha spotrebiteľom identifikovať produkty a služby priateľské k životnému prostrediu. ATTITUDE nespĺňa iba štandardy programu Ecologo, ale dokonca ich svojimi postupmi prekonáva. Viac o tejto certifikácií TU.


   VYROBENÉ V KANADE
Každý produkt prekonává všetky kanadské kvalitatívne a bezpečnostné štandardy.



   EWG CERTIFIKÁCIA
Opaľovacie prípravky ATTITUDE majú certifikáciu EWG ("Environmental Working Group"). Hlavným cieľom neziskovej organizácie EWG je chrániť zdravie ľudí a životné prostredie. Pomáha ľudom lepšie sa orientovať medzi produktami a vyberať iba tie zdravé, bezpečné a šetrné k prírode. Viac o tejto certifikácií TU.

 

 

 

Ako vznikla značka ATTITUDE

Za vznikom značky ATTITUDE stojí otázka, čo sa skutočne deje, keď sa sprchujeme. Je sprchovanie spôsob, ako zo seba dostať špinu z celého dňa, alebo ako našou pokožkou prijať toxické látky? Priemerne používame 6-12 rôznych kozmetických produktov denne a každý produkt obsahuje desiatky rôznych zložiek. Medzi nimi môžeme nájsť legálne akceptované rakovinotvorné látky. Najviac znepokojujúci je fakt, že ani nevieme, že sme vystavení takýmto látkam, alebo v ktorých produktoch sa ukrývajú. Skupina mladých ľudí stojacich za vznikom značky ATTITUDE sa rozhodla tejto skutočnosti aktívne čeliť a ísť do boja s tlakom trhu na lacné, dobre predajné produkty s neistým zložením. Vyvinuli prírodné produkty, ktoré obsahujú iba tie najčistejšie a najbezpečnejšie zložky, sú 100% bez nežiadúcich látok. Výrobky ATTITUDE, ktoré obsahujú výhradne zložky šetrné k nášmu zdraviu („worry-free ingredients“), se dnes predávajú vo viac ako 30 krajinách sveta.

 

Filozofia značky ATTITUDE

Za značkou ATTITUDE stojí skupina mladých rodičov, ktoré veria, že zmena prístupu k výrobe dnešných produktov je cestou k lepšej budúcnosti. Ich práca nie je riadena finančnými požiadavkami trhu, ale predovšetkým ich vlastnými potrebami a potrebami ich blízkych a priateľov. Ich cieľom je žiť uvedomele vzhľadom k zdraviu nás všetkých a životnému prostrediu. Zaoberať sa iba tým, čo je skutočne dôležité.

Výroba produktov značky ATTITUDE je založený výhradne na šetrných ingredienciách, nenájdete tu žiadne zložky, ktoré by (ani neviditeľne) mohli uškodiť nášmu zdraviu.

Súčasťou loga značky ATTITUDE sa stal kamenný monument „Inukshuk“, ktorý postavili ľudia na severe Ameriky. Tento pamätník bol postavený ľudmi, ktorí cestovali zradnou severskou krajinou a chceli označiť cestu tím, ktorí raz budú čeliť rovnakým prekážkam. Je symbolom nezávislosti a záujmu jedeného o toho druhého. ATTITUDE rovnako ako „Inukshuk“ ukazuje cestu smerom ke lepšiemu a uvedomelejšiemu spôsobu života.

 

        

 

V prípade akýchkoľvek otázok píšte na info@femio.sk.

 

Súvisiace články:

Omega-3 - vývoj plodu, mozog, deti, dospelí - účinky a zdroje

Prečo neužívame lieky proti horúčke

Sila vibrácií vzácnych kameňov a ich použitie pre deti

Vápnikom v ústrety plodnosti a zdravému vývoju dieťatka

 

 

Lenka - Poradenstvo na - info@femio.sk alebo  www.facebook.com/femio.sk

--------------------------------------------------------------------------

          Fimóza - to je normální.

  Někteří chytří vědátoři v posledních desetiletích při důkladných průzkumech zjistili věk, při kterém je předkožka plně stažitelná, aniž by se tomu muselo nějak "napomáhat".

  Výsledek:

  Průměrný věk, při kterém mohou kluci volně přetáhnout předkožku přes žalud je až 10,4 roku!

  Tak to chce příroda.

  Takže pokud je vám 12 nebo 13  a ještě to nefunguje, tak je to všechno OK, pokud vás nic nebolí nebo netrápí.

  V průměru znamená, že jsou kluci, u kterých to jde velmi brzy a u jiných zase velice pozdě. Je to velmi individuální.



Více zde: https://www.obrizka-chlapcu-cz0.cz/news/problem-zvany-fimoza/

Zdroje:

https://www.femio.sk