Reklamácie
Aký bude postup keď obdržíme váš reklamovaný tovar?
1. Vašim problémom sa bude intenzívne zaoberať náš zákaznícky servis najdlhšie v lehote 30 dní.
2. Prijatie tovaru, kontrola technikom, oprava v servise alebo výmena tovaru.
3. V prípade, že je vada neodstrániteľná, zašleme vám nový tovar alebo peniaze späť na účet.
Všetko je rýchle a jednoduché.
![]() |
![]() |
![]() |
1. Kontaktujte nás |
2. Zašlite k nám tovar |
3. Reklamáciu vybavíme do 30 dní |
Napíšte na naše zákaznícke centrum na e-mail: Povedzte nám, že chcete reklamovať tovar a my vám všetko vysvetlíme. |
Podrobný popis závady spolu s faktúrou odošlite tovar kuriérom alebo poštou. Tovar prosím zabaľte tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu pri doprave a aby bol chránený aj samotný obal produktu a zašlite ho na adresu: FEMIO, s.r.o., Norovce 31, 956 38, Norovce
|
Prijatie tovaru, oprava v servise alebo výmena tovaru.
|